Ånger
Klart ni kan ångra er! Nästan alla produkter kan returneras till TFH inom 30 dagar. Det som ej innefattas av ångerrätt är måttbeställda produkter. Kanske motsvarade ej varan din förväntan eller så har du någon annan anledning till returen.
Vi vill bara att du kontaktar oss på support@tfhsensory.se så vi kan registrera ett ankomstärende och därmed ge dig snabb service i returhanteringen.
Fraktkostnaden för returer när det inte är fel på varan bekostas av dig som kund. Har du svårt att arrangera en retur hjälper vi dig mot en kostnad som dras av mot beloppet du får tillbaka för varan.
Vi vill bara att du kontaktar oss på support@tfhsensory.se så vi kan registrera ett ankomstärende och därmed ge dig snabb service i returhanteringen.
Fraktkostnaden för returer när det inte är fel på varan bekostas av dig som kund. Har du svårt att arrangera en retur hjälper vi dig mot en kostnad som dras av mot beloppet du får tillbaka för varan.
När vi fått varan tillbaka och den är i säljbart nyskick med orginalemballage och tillhörande delar gör vi en återbetalning till dig. Om varan kommer senare än 30 dagar kan vi tyvärr inte ersätta dig.
Reklamation
Om du behöver reklamera en produkt till oss ber vi dig för att kunna erbjuda bästa service att sända ett mail till support@tfhsensory.se. Vi kontaktar dig för resonera fram den bästa lösningen för er.
Antingen skickar vi dig en ny produkt eller tar vi den felaktiga i retur. Detta beror på olika överenskommelser med våra leverantörer.
Outlösta paket
Så kan det gå ibland, men tyvärr måste vi då debitera dig 250 kr för outlöst paket.
Eventuella återstående belopp återbetalas.
Information vi behöver av dig när du reklamerar/returnerar:
Fakturanummer - Kundnummer - Beskrivning av reklamationsärendet - Fullständiga kontaktuppgifter.
Vi vill att ni skall bli nöjda!
Reklamation
Om du behöver reklamera en produkt till oss ber vi dig för att kunna erbjuda bästa service att sända ett mail till support@tfhsensory.se. Vi kontaktar dig för resonera fram den bästa lösningen för er.
Antingen skickar vi dig en ny produkt eller tar vi den felaktiga i retur. Detta beror på olika överenskommelser med våra leverantörer.
Outlösta paket
Så kan det gå ibland, men tyvärr måste vi då debitera dig 250 kr för outlöst paket.
Eventuella återstående belopp återbetalas.
Information vi behöver av dig när du reklamerar/returnerar:
Fakturanummer - Kundnummer - Beskrivning av reklamationsärendet - Fullständiga kontaktuppgifter.
Vi vill att ni skall bli nöjda!